Teden otroka obeležujemo vsako leto v prvem oktobrskem tednu. Tudi letos smo ga učenci in učitelji preživeli malce drugače kot ostale dni v letu. Dejavnosti so predlagali učenci sami oz. predstavniki oddelkov na srečanjih otroškega parlamenta. Tako smo dejavnosti organizirali po željah otrok:
V ponedeljek smo se med odmori posladkali s slastnimi čokoladnimi palačinkami.
V torek so učenci 1. razredov in predmetne stopnje izvedli športni dan, učenci od 2. – 5. razreda pa so ostali v šoli in uživali v družabni urici. Takrat so namreč lahko v šolo prinesli svoje igrače in družabne igre.
V sredo smo si »privoščili« malce daljše odmore in krajše učne ure. Najbolj pa nas je navdušil rekreativni odmor, v katerem smo dobro razmigali naša telesa.
Četrtek je bil poln smeha, saj je na šoli (že tradicionalno) potekal »narobe dan«. Po šoli so se sprehajali učenci, oblečeni v pižame, športne drese, v narobe obrnjena oblačila, z dvema različnima nogavicama, čevljema ali copatoma in še kaj bi se našlo.
Zadnji dan v tednu je bil zelo dinamičen, saj smo v okviru tehniškega dne, poimenovanega Sončkov dan, izvedli številne dejavnosti. Tema letošnjega in prihodnjega šolskega leta, v povezavi z Otroškim parlamentom, je Šolski sistem. Na šolo smo povabili številne goste, ki so nam predstavili šolske sisteme v različnih državah. Slišali smo, kako poteka pouk v Španiji, Ameriki, Mehiki in Indiji. Učenci razredne stopnje so ustvarjali simbole teh držav, medtem ko so učenci predmetne stopnje poglabljali svoje znanje s primerjavo slovenskega šolskega sistema z izbrano državo. Pri tem so uporabljali tablice in telefone ter spoznavali uporabno vrednost interneta.
Nekaj utrinkov Sončkovega dne si lahko ogledate na fotografijah.
učiteljici Anja Gradišnik in Janja Horvat